Организација продуженог боравка
На основу исказаних потреба породица за пријем у продужени боравак ученика I и II разреда, који су пре ванредног стања били укључени у рад истог, и на основу препорука Министарства просвете, науке и технолошког развоја, ОШ „Јелена Ћетковић“ организује рад продуженог боравка од понедељка 11.5.2020. године у временском интервалу од 7.30 до 16.30 часова. Како […]
Препоруке за избор будућег занимања и средње школе
Приближава се завршетак осмог разреда, а тиме и уписа у средње школе. Избор будућег занимања је озбиљна одлука и велики корак ка свету одраслих-свету рада и одговорности. Неки су већ одлучили, али сигурно има оних којима није лако да одлуку донесу. Много је питања и непознаница-да ли сам способан-на да то радим, имам ли довољно […]
Позитивна искуства у времену изолације
-резултати анкете- Драги ученици, Желимо да вам се захвалимо што сте и овог пута учествовали у испитивању које је за вас припремила пп служба. Добили смо укупно 113 одговора. Из одговора које сте нам послали видели смо да сте сложни у томе да сте време проведено у кући искористили да се дружите са члановима породице, […]
Позив ученицима
Пoштoвaни учeници, Причали смо о тешкоћама које нам је изолација донела. Желимо да вас подсетимо да је свака тешкоћа уједно и изазов, и прилика да се напредује. Зато вeруjeмo дa су вaм сe у oвoм пeриoду изoлaциje и oгрaничeњa, дoгoдилe и лeпe ствaри кoje ћeтe зaпaмтити. Можда сте открили нешто ново о себи, научили нове […]
Савети педагошко психолошке службе
Поштована децо, Верујемо да се на различите начине борите са стресом и непријатним осећањима која прате ове дане изолације. Свака промена са собом носи изазов прилагођавања. Могу га пратити различита осећања, као што су узнемиреност, напетост, страх, забринутост; можда реагујете бурно, често се сукобљавате с другима, или сте безвољни, повучени, тешко вам је да се […]
Анализа анкете за ученике о учењу на даљину
У овом истраживању учествовало је укупно 393 ученика по принципу добровољног избора. Расподела ученика по разредима говори о релативној изједначености учесника у овом испитивању – највећи број анкетираних похађа 6. или 3. разред, а најмањи број ученика који су одговорили на питања је у 1. разреду (што је разумљиво узимајући у обзир да процес описмењавања […]