У настави српског језика и књижевности предметни наставник је у могућности да подстиче стваралачки импулс ученика, креативност у писању, игрању речима, али и приврженост читању које је данас девалвирано међу младима. После часова обраде лектире и часова пројектне наставе појединих дела, немам утисак да омладина не чита, напротив. Стичем сигурност да свет предајемо трезвеним и надареним младим људима, да ће то сутра бити одрасли који читају и смело анализирају дела, износе свој став и суд и постају добар пример покољењима.
Велики број ученика осмог разреда ме је оставио без даха у пројекту „Мамац.“ Правили су гипсани портрет наратора и друга половина лица је мајчина – укопљено у једно, донели су кутију истоветну кутији из романа, садржаја идентичног као мајчине успомене које чува у тој шкрињи, цртали су, сликали, правили филмове, оживљавали ликове кроз стрип, новине, пикадо и балоне напуњене цедуљицама са цитатима и мислима из дела.
Али један рад је одскочио од свих најбољих – рад Калине Стевановић, ученице 8-5 одељења. Мишљења сам да је ово што делим са вама ауторски кратак филм и мало је рећи да сам импресионирана.
Проф. Милица Маглов