Биљке и животиње у мојој околини
Помоћу иновативног модела ученици одељења 1-2 обрадили су наставну јединицу „Биљке и животиње у мојој околини“. Егземпларном наставом и применом групног облика рада открили су да час може бити занимљивији, а за циљ су имали осамостаљивање у процесу учења, свесну активност и активно слушање. Ученици су по примеру свог учитеља обрађивали дато станиште и издвајали из текста битне информације које су у том случају биле називи биљака и животиња. На основу осмеха и озарених лица првака, можда се учитељ упусти у нове авантуре и примени опет неки од иновативних модела.
Да ли је Физичко васпитање синоним за игру?
Још се не зна тачан одговор на питање да ли је Физичко и здравствено васпитање синоним за игру, јер је предмет више од игре, али је сигурно да су наши ђаци прваци на том часу Физичког и здравственог васпитања уживали у изазовима који су били пред њима. Поред међуодељењског дружења ученика одељења 1-2 и 1-3, деца су развила позитиван такмичарски дух и из свег срца бодрили су своје другаре. На крају ових лепих активности сви сусе забавили и организовали хватање балона.